* מוקד שר"פ בחזית הטכנולוגיה למען הוותיק בישראל

3.1 1

לחצן מצוקה טלפוני מתקדם

IMG_20151208_122023

מנכ"ל שר"פ, יאקי אהרון

א. מוקד שר"פ – כללי

מוקד שר"פ מעניק שירותי רווחה, רפואה ולחצני מצוקה לכ-160 ארגונים בכל הארץ, בתוכם כ-30 קהילות תומכות.
1. בין המקבלים שירותים ממוקד שר"פ נמנות גם קהילות של אזרחים ותיקים דוברי רוסית, ערבית, אמהרית ועוד.
2. מוקד שר"פ נבחר על ידי הנהלת עמותת הלב להיות המוקד של העמותה.

ב. מוקד שר"פ מפתח טכנולוגיות חדשות למען הוותיקים:

1. אפליקציית "מוקד שרפ":
המנוי יכול לפנות למוקד שר"פ (בנוסף ללחצן המצוקה המותקן בביתו) בנגיעה על הסמל של שר"פ, המותקן כאפליקציה במכשיר הסמארטפון של המנוי.
מערכות המחשב במוקד שר"פ יזהו את הפונה באופן אוטומטי ויעלו את פרטיו על המסך. כל פנייה למוקד החירום הרפואי של שר"פ מאובחנת מיידית על ידי רופאי המוקד של שר"פ הבכירים, ומטופלת על ידם.
האפליקציה תסופק לעמותות המצטרפות, ללא תוספת עלות.

2. מערכת HOME CARE:
מערכת חיישנים המעבירה באופן אוטומטי התראות ומידע מבית הוותיק, ללא צורך במגע יד אדם. המערכת מאפשרת לקבל מידע, בין השאר, בנושאים הבאים:
• חשד לנפילה.
• יציאה מהבית או אי-חזרה הביתה בשעות חריגות.
• כניסה של אדם נוסף הביתה בשעות חריגות.
• יציאה מאזור מוגדר (מחוץ לבית).
והתראות נוספות בהתאמה אישית.

3. התאמת הבית לשינויים בניידות של הזקן:
חברת שר"פ מאפשרת לזקנים עצמאות, נגישות, נוחות וביטחון בבית, ומסייעת להם ככל הניתן בהנגשת בתיהם של הזקנים.
ההתאמה כוללת:
• אבחון מקצועי.
• תכנון אדריכלי ועיצובי לצרכים מיוחדים.
• ליווי וביצוע עבודות לשיפוץ והתאמת בתים לצרכים מיוחדים.
העמותות מוזמנות לפנות למוקד שר"פ לסיוע בתכנון ובביצוע ההנגשה.

4. לחצן מצוקה טלפוני מתקדם:
יחידה אחת המשלבת טלפון ביתי מעוצב העומד בתקני הנגישות לאוכלוסיית הוותיקים, וכוללת לחצן ידני אלחוטי עמיד למים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *